Hej..

Äter glass härdå. Funderar på om jag några år äldre kommer tänka tillbaka på glassätandes 19 år mig och ba tänk där satt en gång och hade glasskalas en tisdag/skruvade mig i vad-gör-jag-egentligen-ångor. Fantiserar om att jag gör lite intressantare grejer då och att detta bara är ett charmigt minne då. .



Lyssnar i alla fall på denhär.

Och så ligger Yoda här bredvid och snarkar och det är mysigt.

Har kollat på en dokumentär om en man i Australien som tar hand om kangaroo-ungar som blivit av med sina mammor och en om grizzlybjörnar i Alaska. Djur är så fascinerande. Jag gillar naturdokumentärer. Jag gillar berättarrösterna, att se naturen, det är kul att se på sanning och så är det ofta lyriclös musik och det tycker jag om. Blev så sugen på att se Into the wild också.

Här e en lista på saker jag skulle vilja göra:

- Bo i ett hus långt uppe i Norrland nära skogen, göra dagsvandringar och titta på norrsken. 

- Ta hand om övergivna djur.

- Åka till Noaks Ark som jag planerade att göra sista året i gymnasiet.

- Vandra längs någon lååång led någon stans i världen.

- Lära mig något fantastiskt.

- Ha riktiga ölglas när jag har eget.


Hjälper ganska fint att lyssna på Dylan också faktiskt.

Nu ska jag nog gå hem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar