Här e jag i min nya tröja för 80kr. Ändå nöjd. Det finns inte vita tröjor nån stans, "för det är inte säsongsfärg" blabla. H&M säljer inte längre vita strumpor ens, hur sjukt är inte det??????? hehe..

Och så påminn mig om att aldrig dela en 1a med NÅGON, NÅGON gång alls i livet. Det spelar ingen roll hur fantastisk människan är men en måste ju för fasen kunna stänga dörren om sig. Jag vill bara jhslahlgkhasdKLÖhjsdöfjsJ, lyssnar på AQUA jättehögt för att jag inte orkar höra prat. 

/Glada hörnan :PPPPPP

Ps. Idag har jag varit ledig, sovit, kollat på en dokumentär om jätteuttrar (typ mitt nya favvodjur, grät nästan när kajmanen dödade deras ungar) och en om grönlandsvalen (dom kan bli över 200 år!!!) och ätit chips, glass och choklad. Värsta måndagsfesten. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar