Hej bloggen, dethär var min reaktion när jag NÄSTAN vann Super Nintendot jag vill ha att lira med från tradera:

picasion
Har aldrig handlat på tradera så en skulle kunna säga att jag är väldigt desperat.

Vid närmare eftertanke hade jag nog samma min när jag idag gick in på Hemköp för att handla en burk nutella till migsjälv för att jag kände att det var helt rätt moment men upptäckte till mig otroliga besvikelse att hela hyllan med nutella var TOM:

picasion
Vafan, ska hela Malmö ha mens eller????

Sen tänkte jag att jag går å handlar en glass till mig i stället, det blir mysigt att äta en daimstrut medans jag cyklar hem. Om någon såg när jag öppnade pappret och hela glassklumpen som sitter ovanpå struten ramlade av, fick dom nog uppleva dat face:

picasion




Men jag har varit hos en studievägledare + ätit pasta med tryffel å svamp nu så jag e ganska gla efter omständigheterna. WHAT A MONDAY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar