Har suttit på toan å snorat, glott på bilden av Kristian Anttila och lyssnat genom Håkans nya. Sen bakade jag mig en kladdkaka och diskade skiten jag svinat. Sen ringde jag Syster Karin och satt och glodde vid köksbordet. Efter det la jag mig i sängen och snorade mer och pratade i telefon.

Jag e bara trött och snorig och huvudvärkig mest hela tiden nu tycker jag så det är inte mycket händelse i livä. Eller det e det ju egentligen på sätt och vis men det är genom trötta dimmor och svullna ögon så det blir bara GRÖT. I morse på syrrans bäddsoffa drömde jag att jag kom försent till min studentmottagning, letade efter min klass som var på flaket och kom på att jag missat utsläppet. Mögigt läge haha.

Roliga saker som jag skulle vilja orka göra nu, imorgon eller inom snar tid som jag blev sugen på för Augusta skickade att hon ska spela dragspel:
- Rocka ukelelen bredvid sängen 
- Kunna lalla lite flummit på mitt munspel
- Några roliga skisser
- Knäppa en vårig "I ♡ YOU"-bild med min kamera
- SIMMA I SIMHALLEN!!!
- Go veggo. Funderar på om jag bara ska skola om NU, IDAG. "Gör om gör rätt!" typ.

Trista saker som jag önskar jag orkar/ville göra nu, imorgon eller inom snar tid som jag borde borde borde göra:
- Räkna matte för helveteeee
- Skriva på PA
- Laga mat. Varje dag. God. Massa broccoli och wook. JA
- Duscha. SÅ JÄVLA JOBBIT D E

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar