Beloved photobooth. Fotar i den nästan varje dag å d e så kul å titta tillbaka

Från förra sommarn. Fasen vad gött livet e när det är sommar å man e brun å go 

Tigermasken jag gjorde på Operan. Rätt c00l ändå






STRUMPA


Blommit linne och jag kollar pårej




Asfeta skor jag köpte men lämnade tillbaka. 2 bad ändå. Dom hade jag velat ha på mig idag tex. I sängen. Ja.


Jag har haft rosa hår!!! Visst kan en. Det tröttnade jag rätt snabbt på precis som jag redan börjar göra nu i oranga/röda(?)(STRAWBERRYBLONDA!!!) tider. Kanske bara för det är otvättat som jag känner mig ful hehe


Lite 70's seriösa tider


Hejhej. Nu börjar bildtextfantasin tryta

☾ SAILOR MOON ☽


Åh I remember. Trötta praktiktider. Hästar i all ära men det är skönt det är över.

picasion

18.03 nutid, arrrrg för att alla telefonundersökare ringer mig hela tiden helt plötsligt. VAD VILL NI MIG HUR FICK NI MITT NR ect ect. Men det säger jag bara här till dom säger jag bara hej men nej. Nu är jag inne på 3e skivan av Anttila och ska laga fiskgratäng. Mitt liv❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar