Skulle klaga över att jag e så himla trött på vinterskit och att jag e jättetrött alltid och inte gör något vettigt om dagarna så som pluggar å ja pluggar. Å att jag har en böter på tusen goa kronor för en fyllehistoria som kommer vara rolig och berätta när jag blir gammal å kan skrocka åt samtidigt som jag håller mina rynkiga händer på magen men som inte alls e lika charmig just nu på 19 vintrar osv osv. MEN systra mi (asså Tildian) ringde

image
























så jag har glömt bort känslan jag hade! So it's a pretty damn good friday after all!! Ibland är det skönt hur lättmanipulerad ens känsloliv är som tonåring heh.



Har hittat bilder på mig å mina syrror i bindis back to the 90's







































Matilda och Bella å vår katt Mannen. Fina dom är, storasyrrorna.







































Jag i favvo hårbandet. Ba hänger vid datorn å sånt.

gif

make

Fick bli lite party här på rummä med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar