creator

Gif's 4ever. Det är nog på min top 5 lista av bästa grejer med da internet!!

Igår vidgade jag mina ganska så smala vyer och stillsamma liv, finklädde mig i kalasbyxor och tog gul buss till födelsedagsmiddag hos Sandra Dee.  Tycker det är roligt att mitt hår ser ut som en "ombre" eller vad det heter, fast det är den fetaste utväxten i världshistorien. Okejdå kanske inte i världshistorien, men nästan.

Här e när jag genomgick höjden av självdiciplin och dokumenterade middagsbordet för att inte börja äta innan man fick. Ser väldans sofistikerat ut ser jag! SEN fick vi äta den goda maten Sandra Dee hade lagat + cheescake + det största påskägget med gott godis NÅGONSIN (på riktigt) + chips + te i fina muggar.


Här e mina billiga påskbrallor under matkoma-hänget efter påsktårtan idag.

Nu ska vi äta falafel. Tacksam jag e nu när jag bor så att någon i hemmä hämtar famafeln. Annars hade jag tänkt ånej och haft en hungrig långfredag och ätit müsli med mölj till kvällsmat, heh. Får jobba på rutinerna tills den tiden e kommen för KVÄLL ska jag iaf äta falafel + feta, wawawiwa!111

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar