how do you make a gif

Shu bre. I sängen nurå och väntar på Irene Huss. Det är ändå en sådära nu kollar "vi" (jag och min häst) på deckare-deckare och sover. Och så e det fett med en Irene (som e kvinna) som leder skiten + hennes man e mysig.















Irene och hennes kock-man gosar.
















Reuben Sallmander e mysig och ser snäll ut fast jag känner inte honom så jag tycker bara om honom som Krister Huss. Han har stubb, lagar mat och e snäll som bara snällisar kan va.


Idag har jag mest legat i min säng. Gråtit lite, skrattat lite, ätit i sängen, kollat universitetsprogram och intagningspoäng samt högskolepoints (inklusive SVETTATS vafan) å kollat på serier. Sen masade jag mig till min syster och snyltade nutella mackor (värt!) och så har jag småmessat med kompizar. Dom behöver man fan. Helt OK bra söndag.

Ska ha blommor i håret å gå till San Fransisco
Bästa låten för hälsan just nu.

Nu ska jag kolla på Irene herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar