Hallojsa. Jag nattugglar idag för jag har jobbat sent på operan å då tar det lite tid innan jag somnar. Nivet dricka te, sitta och prata med mamma och Thorsten runt bordet, borsta tänderna å sånt. Det är fint.  

Idag har jag köpt saker man blir glad av till migsjälv. En genomskinlig studsboll med lila ermergheeerd-fint glitter i och en mjölboll typ. Nivet en gummigrej fylld med mjöl och så har den hår och är jätterolig att klämma på. Ville ha en sån såååååå badly när jag var liten. Fick aldrig nån av ikke ihågkombar (är det ett ord?) anledning. Trist. Tilda fick en i födelsedagspresent, men den råkade jag ha sönder i hennes säng. Haha fyfan vad sorgligt. Minns det väl, skammen asså och besvikelsen för att hon INTE HELLER HADE EN LÄNGRE. Vafan liksom. FETT sidospår, NU har jag i alla fall köpt en till migsjälv!!!!!! och så köpte jag ett par glitterstrumpor för 20 spänn. 

Bombar lite kassa mobil och booth-bilder från senaste nu.

























Jag har syndat. Jag har TRÖSVANDRAT längs secondhand-galgarna i mörka tider. Hittade min nya favvo, värsta lila mjukisklänningen som jag vill ha på mig hela tiden!! ♩♫♪♩♪♫ Tiderna är numera lite ljusare. Inte för att jag är en lila barbapappa utan mer bara för att mörka tiderna är nästan över för denhär gången. Skönt!

























Blocket-dealade hem ett par splitter nya, rosa skor. It was nice makin' business with you Claes. Så nöjd så ni fattar ändå inte.

























Jag har passat mycket barn. Jag brukar passa mycket barn. Om kvällarna. Väldigt tacksamt jobb. Man blir glad, får mat och dansar mycket Let's dance. Och så kan man prata om kul grejer. Här är Jonis och min arbetskollega Svante. 

























Jonis i hatt.

























Hänger mycket med syrran och i hennes lägga. 

























Livets goda har ännu en gång kaosat min mage. Vita nutellamackor i mitt hjärta. Ändå värt.

























Jag har återförenats med Stina! *applåder* Hon har varit borta på GMU (fatta hur sjukt det e?!??!?) men nu e hon hemma igen och det värmer fint i kroppen. Så jag tog ledigt, trotsade vinterskiten AKA stormen och åkte ut på landet där jag bodde när jag var liten och lagade kladdkaka, pratade vid matbordet och delade säng med Stina. Det behövdes.

























Kladdkakan som inte blev så god för den smakade så mycket lime så jag tänkte på Coronita med limevilket i och för sig e gott men inte när man vill ha kladdig kladdkaka.

























Stinas hund Rocky. Han e snäll, svart och är sådär helande som hundar kan vara. 

























Rocky-pocky langar posen + suget-blicken.

























Jag stack till Soptippen där dom hade allt man kan tänka sig för jättelite pengar.

























Bland annat denna soffan som kostade 400 kronor. Den hade jag velat ha om jag hade egen lägga. Synd den var såld oxå, hehe.

























Jag i spegeln.

























En c00l skjorta som luktade grisbonde så jag passade. Men jag köpte en vid fin kofta för 10 kr. CATCHING $$$$$$$$$$$ Hahaha där ska stå vit men det blev bara vid och nu passar det med den bonniga stämningen. Nnnnngggghhh nu e jag trött med övertött humorm sry lixx

























Okänd familj för tio riksdaler. Någon??

























Jag och Berra har ätit mycket sånthär i skolan. Finlir.

























Arg å hungrig i spegeln på en toa. Det gick över sen och sen åt jag middag ihop med min fassi och syster Matilda.

























Finful silkig gul grej som man känner sig sådär gul å go i. 

























Köpt muffar att göra 60-tals frissa i. Helt insnöad på en tjej som gör fascinerande frisyrer på tuben. Det är så kult med frisyrä ju!! 

















































30 spänn för kjolen i vintras som jag har invigt.

Nu hajag slut på captions och min understa del av ögat hänger till hakan. Så tlött. GONATT å sov gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar