inte kalsongläge, hälsningar från gbg OCH skåne samt otvättat hår i mitt hjärta



Har äntligen hittat mig ett par sköna jeans!!


och denhär hittade jag på emmaus. Det står "Göteborg" tryckt på bilden men så har någon skrivit Många hälsningar fr "Göteborg" o Skåne. MKT BRA! + ny favorit


Jag å torrschampot 

Just nu känner jag mig ung å sänkt. Men jag tittar mycket på New Girl, älskar New Girl, älskar Jess, Schmidt och alla i den och vet att allt blir bättre och här e Moto Boy's nyaste låt:



så d e ok ändå. Han har så fin röst. Han spelar förresten på Babel snart sa Vickan, DET ska jag se. Sen ska Daniel Lemma spela här i Malmö i veckan oxå.....det vill jag va med på. 

aja MOT NEW GIRL, TE Å KNÄCKE
TÄNK OM JAG SKRIVIT I CAPS HELA TIDEN, VAD KUL ALLT HADE BLIVIT DÅ, SOM ATT JAG SA ALLT JÄTTEHÖGT, TYP SKREK HAHA. HAHA blir i mitt huvud som HAAA-HAAAAAAA NÄR EN SKRIVER I CAPS LOL LOL LOL HEJDÅ

1 kommentar:

  1. Åhhh! vad bra att jeansen fortfarande känns sköna!! Snygga!! PUSSS

    SvaraRadera