cykler

Vad fint att det fortfarande är några som kikar in här ibland fortfarande. Fast jag e seg. Jag e seg på allt nu. Mat. Motion. Städa. Duscha. Sminka. Rita. Läsa. Umgås.  Det enda jag är bra på just nu är att jobba, gråta, räkna matte, dricka bubbel, hångla och leta efter djur. Fast det är väl okej när jag tänker efter. Hoppas att allt lugnar sig snart. Så jag kan organisera lite.

Jag är oxå bra på materiella cravings, ÅH JAG ÄLSKAR JU KLÄDER. Skönt å slippa bära på det heheh.

Här e lite saker jag vill ha:


(hehe fast sannahär köpte jag igår!!! preset till migsjälv för att promo ett avslappnat liv :DDDD mkt bra motivation för att köpa ett par pantalones tkr jag)


das outfit

! Så jag kan va lika cool som 


Påbörjade detta inlägget för några dagar sen så saker har rullat vidare som dom gör.
Har hunnit cama en hel del




blåst bubblor

ätit otaliga mackor med honung och smör OCH lånat Vickans FABULÖSA röda gellack. Så i ca. 2 dagar var jag röd å glansig om naglarna, det var kul sen vare back to business.

camat mer

ännu mer. wzup med upplösningen förresten? :(

samt varit lite ledig från matten HALLELULIJA!!! och därmed glömt allt jag nånsin lärt mig om logaritmer känns det som...


så här sitter jag och har en snarlik frilla som Gilbert Grape:


och känner mig lite orolig över matten. 
Men vafan, det är fint att vara lik Johnny och jag kommer klara matten för i helvete.

Annars... inte så mycket. Massa jobb och detta är första lediga dagen på 14 dagar och det är soligt och helg och jag gillar helger och jag har mina nya mjukis så nu får jag mjukna lite. Har ju diktat lite på min skrivmaskin också och DET är ju jävligt fint. HOJ :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar