Min nya Jeppe-affisch





Den här låten e så jävla bra, min PMS är livshotande och jag skulle göra allt för en ridtur i skogen. I fredags dansade jag i alla fall till schlager men MEST till Håkan. Har nog aldrig varit så många Håkanlåtar på en kväll i mitt liv. Det var så pass att jag tänkte jag oorkar inte en till för jag var så trött i kroppen så jag skreksjöng mot en främlings ansikte som kompensation. Sen blev jag skallad på ögonbrynet av Tilda (det gick fint var mest komiskt) och lördagen låg jag på deras soffa hela dagen å slappade som fän så nu måste jag bara övertala mig själv att detta var en ganska BRA helg och om ca. en vecka så kommer allt se annorlunda ut än det gör idag. Nu ska jag lyssna på Crystal Castles för att deras musik är lika wakko som jag känner mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar