Tjäbbäää ni som e kvaaar heh cuz Im the måst aktiva blögger in da wörld. Här kommer en mild uppdatering genom........barampampaaaaaa NORAS PHOTOBOOTH!!!!! how original höhöö.

Jag tänker, har en vision om att kunna leverera lite mer "inblickar" än att mest rikta det till mitt fejs som tycker det är kul att posera i brist på annat när jag e trött efter jubb på kvällarna MEN, än så länge är det allt jag har så here we go.

JAG HAR FYLLT 20!!!! wuhuuuu ect. 

Jepp, då e en 20 och cool nurå. Och nu till den eviga frågan: HUR känns det? Det känns f1 bra ye. Vilket iofs inte har något med min inträffade ålder att göra men ÄNDÅ.


Här på min dag då. 1 dagen på året invigde jag med min fassi på en (jättego) resturang i ett bakfullt Malmö. Jag var hemkommen från Österlen där jag spenderat min nyårsnatt. Har kanskeee några bilder som jag ska hitta fram. Men det var i alla fall en bra avslutning på året. Jag var med min syster och hennes sambo + några till och vi lagade vegetariskt hela dagen i en stuga, lekte lapplekar, blandade drinkar, slapp raketer, såg stjärnfall och sen fick jag världens finaste ponnytårta (asså!!!!!!!!!111) till min lilla ponny-sång och jag grät en skvätt :')

Sen på födelsedagskvälla målade jag mig som Jane Birkin:


Sen då....


Well, rent allmänt ser det oftast ut såhär. Jag knegar på på Operan, och hänger mkt ofta i min favvotröja - DA GREJ HOODIE. Har återupptagit Gossip Girl, som är en så knasig serie att när mina egna saker känns för jobbiga kan jag bara tänka på att alla där e lite galna och ändå blir kompisar osv hela tiden igen så mitt löser sig nog oxå. Lol. Fuck logic ja.


Matilda e hemma!!!!!!!!! Det är lite jobbigt att det är så men allt blir lite soligare när hon e närmre. Antar att det är priset vi betalar för kompizar som gör en glad.

Här e jag påväg att göra en riktig mooning. Den bilden får ni inte se...

Vi har dansat massa helger nu :)))))))))))))))) = kanonkul.

Här e jag samma dag som vi hade kalas för mig. Fick en tröja med målningen "Flickan med pärlörhängena" av Matilda och har på mig den här men man ser ju inte........ MEN den är jättefin!!


Har sjungt till Taylor Swift en del. "I dont know about you-u-huhuu"
Tyckte den var lite poetisk ssss
Ja ni vet ibland man bara ye.


Väldigt ofta ser det mest ut såhär bara. En typisk har varit på jobbet/matte/köpt ett par goa jeans och mumlat till den söta killen på Weekday som tog av sig mössan/snart ska jag till Lund-bild. Detta var nog igår! Sen åkte jag till Lund och kvällen slutade med att jag åt pizza och pommes istället för att dansa. Bästa beslutet 2014 typ. Delat med lite annat såklart. 

Sen tog jag på mig svarta kläder och skinnlacka och åkte. (Fattar inte varför blogger förvandlar upplösningen i bilderna till om möjligt sämre. Så var det inte förr :((( på det gamla goda 2013. HAHA skoja. Men det var inte så förr i alla fall!

Idag ser jag ut såhär efter ganska många jobbdagar kombinerat med att jag försöker leva helgliv fast jag jobbar. Bra helg. Ändå! och ändå lite $$$$ i fickan, behövs. Ändå.

OCH sist men inte minst, har hört att det har kommit en ny säsong av De tre vännerna och

NORA! 
Sant.
"Heey. I want to b famous" *tuggar samtidigt och wigglar eyebrows*
Se det. Imon kl 19.00 på tv2. 
Det var allt för idag. 
Kanske blir bättre på att återkomma här.
Hoppas.
Tills vidare slipper ni iaf läsa chipshistorien. 
Hehe hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar