mvh

Vill ha-listan:
- skinnbyxor (fejk dårå)
- jobbet (ska på intervju imon!!)
- ett par gympadojjer
- perfect bag, mmm
- broccoli i stora lass
- så jag kan sätta bak allt hår bort bak väck. Får växa mer. Mittbena 4ever. Kanske sne ibland. Det blir skönt 
- Ica-nagellacket
- 150kronorsresan lr vad det var till London. Hade varit kul. Vi pratade om det idag, när vi drack te och åt chokladbollar efter jag varit på plugget
- Inneskorna som jag fick i julklapp, var e dom jossebosse schyssta puss
- en hund en häst & en katt
- några dagar på landet
- ett kort till simhallen. Kanske skulle skaffa det... Ett klippkort iaf! När lönen kommit.

sommarfezt

sälle

slappeoutfit

nu

livet

mer vill ha

sanningen fr. mig till Berra

Vi bestämde iaf att vi ska spela biljard på onsdag efter min matte. + äta deras veggoburgare. Längtar redan. Är ashungrig, men det är mitt i natten. Längtar till frullen, ska handla bröd och brie imorgon bitti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar