Hej

Tips på hur du vet att ett barn sover:
1. Ryckningar i kroppen
2. Andas tungt
3. Ligger i overkliga ställningar

Tips på hur du vet att ett barn inte sover:
1. Byter ställning h e l a tiden

Tips från coachen.

Passar barn och tjuvsurfade på ett ikke-lösen-nätverk och nu nojjar jag för att ägaren typ hackat sig in i min dator och ja...sen tog fantasin slut. Men ÄSCH det hoppas vi inte på!!!! *skrattar nervöst*

Sen senast har jag hunnit vara i Köpenhamn iaf!

Här e jag samma dag som jag åkte

Sen kommer lite myz-deluxe-bildZ från vår första pizzakväll. Alla var sådär gosiga som bara kompisar kan va. En halva pizza var fick en och sen vara det fritt fram med topping och bara AAaaaAAAhhHAhhHAaaaaaaaa *toppa toppa*.....yes!
ELIN! go å gla, full färd med sin special-krydd-härja 

Lolls, hungrig å redo nivet känslan

Min pizza!!!!!!111111 mkt god! Oliver, sushini(stavning?), ost å champisar

Sen gick vi och drack öl och sen skulle vi dansa men hamnade på någon slags bar/livingroominspirerat/dans för den som vill-ställe. Det gillar jag med Köpenhamn, ställena skiljer sig väldigt mycket från Malmö. Well ja utbudet oxå såklart. Men det måste liksom inte vara UNTZUNTZ-ställen om en vill ut och svira lite.



Sedan följer lite dimmiga jag-tar-aldrig-bilder-bilder-men-jag-har-ju-en-blogg-så-vi-provar-!!!! Sånna bilder blir oftast ganska roliga. Sist är när jag dricker någon spännande drink och egentligen ska ta en sofistikerad "jag-hänger-vid-baren-bild".

*Borsta tänderna*

Nästa kväll hade dom bokat bord på en restaurang! (festligt!) Här e Lollo och Vera :)))))))

Sen äre slut på bilder. Sista kvällen struntade vi i avslutningsdans och låg hemma och pratade istället. Det var bra vi gjorde det.

Hajdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar