Vilken typ är DU? Tveka inte utan mejla in till aretsTYP@kiss.nu

Asså det här med att skriva personliga brev gott folk.............................. (Känner mig som min pappa + andra medelålders ppl som använder 34 omotiverade punkter efter meningar som "Då kommer jag och lämnar den när du slutar..................kram". LOL varför GÖR dom så?? Ännu roligare är när dom undertecknar typ "Tack själv! Pa" Man bara jag veeet att det var dig jag smsade! xDDDDD Well jaja, kom lite off topic som man säger höhöö)

Men jag vet egentligen inte om det här med CV-bild faktiskt är sneppet flummigare. Liksom vad vill dom ha egentligen?!

Vi provar några ex.

Liksom söker dom:

Ex. 1) Tjennnnaaaaa;);););)välj mig-typen

eller

Ex. 2) Fuck YE jag fucking äger TA MIG!!!!11111-typen

eller

Ex 3. ) Hej jag e jätteglad HELA tiden och tuggar tuggummi med tuggummismak mest hela dagarna så välj MIG:DDDDD DDDDDD': -typen

eller

Ex. 4) Jag blir ledsen om du inte ger mig jobbet jag e fakkin desperaaat-typen

eller

Ex. 5) Ge hit jobbet annars blir jag sur-typen

eller

Ex. 6) Relatera till personliga brevet, här när jag aktivt dricker te och skålar sympatiskt-typen

ELLER

Ex. 7) Jag e ztor, f33t och farlig och kommer slå er om ni inte anställer mig-typen

eller


Ex. 8) Jag e en fackin divastar så ba ge hit typ lixx asså tack på förhand-typen

eller bara

Ex. 9) GEHITJOBBETBARAANSTÄLLMIGFÖRFANDETTAÄR70979074502JOBBETJAG SÖKER-typen

Min personliga favorit är ju dock den här

Ex. 10) That's The Spirit-typen

Sa ju det, inte så lätt minsann! 
Den här få vi sova på. Hajpo

3 kommentarer:

  1. ha ha ha hahahahhehehehiiiiiii

    SvaraRadera
  2. gu va kul att du ska se buffy!!!! du måste säga vad du tkr :):):)):)

    SvaraRadera