TJENNAAAAAAAA

Känner mig så jävla fejmås på de här bilderna. Precis som när jag och Rebecka gick och tittade på dansteatern idag. Först kom jag dit, då bestämde vi vilket av hennes två klädalternativ hon skulle ha på sig. Sen drack vi rödvin för att "bli uppspelta". Sen tog Rebecka på rött läppstift för att se mer kult ut. Sen skulle vi gå och då hade vi på oss solglasögon (fast solen hade slutat skina och såg därför ut som att vi trodde att vi TRODDE att vi var kända...........det är svårt att förklara.......) och gick och tittade.

Annars går sofflivet ok. Några fördelar är 1. Mina normala krav om vad jag tycker att jag borde göra om dagarna är mycket mindre = mindre stressad av prestationsångest = skööönt. 2. Livet blir ganska så mycket simplare, mindre grejer = mindre att välja mellan = mindre beslut = mer lev. 3. Skriver dagbok mer = kul (har ju ände en jättefin bok som var lite dyr MEN ser fett HP ut så ändå värt!) . 4. Blir en å annan dikt av den lite mer återkommande lugna sinnesstämningen. 5. Jag får längta hem till mitt rum som jag vill fixa massa med, jag får längta efter alla grejer jag vill pyssla ihop och jag får längta efter att fixa på bloggeeeen å tid för inspiration (vart dåligt med det på sensate) å såååånt kult!!!!

Im coming back osv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar