Dagen har varit dedicerad till The Vampire Diaries så här kommer lite tumblrstuff




Asså kolla denna covern som Capital Children's choir gör på en av mina favvo låtar av CC




Kvällen blev bra. Berra kom hit, jag lagade wook med haloumi. Och så hyrde vi Känn ingen sorg, åt ostbågar, choklad och drack läsk. Jag får gåshud varje gång en Håkan-låt drar igång. Jag blir så emotionell av texterna. Vill bara ha sommar, romans, musik å dans. Sen skrattade vi åt skämmiga celebrities när dom sjunger sina egna låtar på Så ska det låta, så himla kul. Hela youtube är fullt! Han gick inte förrens kl 2 och nu vill jag inte veta vad klockan e hehe. Borde kalla mig "nattbloggörn" istället. Det var länge sen jag hade en helkväll såhär. Hade nästan glömt hur glad jag blir. 

TO FRIENDSHIP! 

Untitled on We Heart It. http://weheartit.com/entry/86442130






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar