Yo bloggen. Just nu bangar jag nästan allt som kräver initiativ och minsta uns prestation. Där bland bloggen härå. 

Tränar också på att fakka alla system som känns orealistiska samt att inte bry mig om saker som är onödiga. Det är svårt men en go insikt samt lite ledsamt ibland, då finns det tid för gråtpaus. 


Har oxå blivit frälst i yoga sen nån vecka tillbaka. Så jag+yoga=sant4ever från och med nu ♥♥♥

Dagens yoga-outfit ye.

Och så har jag haft en bra hårdag idag! Det är nytvättat hehe. Ser ledsen ut men d e jag inte. !!!OBS!!! fotomontage lixx.



På återseende vänner! Sålänge ska jag lyssna sönder denhär





MAYBE, BABY, I'M A HARTBREAKER. HARTBREAKER. HEART OF ICE *konstpaus* BUT I'M BURNIN' I'M BURNIN'"

Aja den satte vi ju i alla fall. Herrå

2 kommentarer:

  1. alltså älskar burnin. är fö kompis kompis pojkväns pappa som skrivit den.... hahaha lol va avlägset d va. tråkigt :(

    SvaraRadera
  2. Hahaha lol nej det var inte tråkigt. Jag är nästan starstruck ändå här borta i syber! C00lt ju, eftersom den e så fin å bra

    SvaraRadera