OK det där var bara sinnessjuktsjukt 7kt7kt7kt7kt7kt7kt. Tappade hele min dator i golvet när jag precis bokat ett yoga-pass imorgonbitti kl 07.30 och stängt locket och sedan kom på vad det var som jag verkligen gjort och hur idiotiskt det är att signa upp sig själv på sådant när man är pigg och vaken och inte kan ta beslut för en morgontrött sig själv och skulle plocka upp den igen och avboka. Jag vet inte vad som var värst, att jag tappade my precious dator i golvet eller att jag bokade mig på passet.

Peeewwwww, jag har i alla fal avbokat mig för att låta beslutet ligga på personen som vaknar imorgon bitti och jag kan fortfarande bloggäää. HÅLL UT KÄRA DATOR jag ska bli mycket bättre på att ta hand om dig !!!♥♥♥!!!!!

(Här kan en också tolka den oroväckande frånvaron av självdiciplin hos mig eftersom jag inte litar tillräckligt på mig själv och ser till att jag verkligen kommer gå upp i morgon och därför inte vill ta risken att få en varning för att ha uteblivit från ett pass. Men skiiiiit i deeeeet :DDDD)

Stay tuned.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar