Mina vänner frågor ye:

Jag heter: Nora




















Jag bor: i en lägga i Malmö

Civilstatus: Singel. Eller asså har ni tänkt på det om man säger det på svenska; ensam. Det låter ju så ledsamt. Det behöver det ju inte vara liksom.

www.picasion.com

Jag fyller år: Den 1 januari wöööö

Och mitt stjärntecken är: Stenbock. Det är kul, för i min bok om stenbocken står det att stenbocken är mörk och är den ljus så ser en att den egentligen är mörk. Wait what??

picasion.com

Mitt hår är: Kort å ganska ljust

picasion

Och ögonen: Dom e blå.

Syskon: Jag har fyra BSF (Best sisters forever)




































Husdjur: Min fassi har ju världens bästa Luffe-hund. :((( bilden vill inte funka. Jag ska visa Luffe en annan dag

Skola: Ingeeeeeen skuuuula för mig för jag har tagit studenten hohohohoho

Klass: ☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝

Mitt favoritämne är: Då vare väl de humanistiska ämnena och idrotten

Jag jobbar: På operan

Favoritsport: Hästhoppning!!!

Favoritbok: Harry Potter (för det är så fridfullt att vara i deras värld), Himlen börjar här (för att det är så mycket kärlek) och Eidies Dagbok (bara för den är så tonåren) och Pär & Pompe (för det är världens finaste vi-är-kompisar-historia)

























Det är så fint omslag på denna boken.

Favoritfilm: Darjeeling Limited, The Royal Tenenbaums, En kärlekshistoria, Grease. (Ok, detta skulle jag vilja utveckla mer men det får bli en annan gång.)


















Åh. I love all of you.

Favoritserie: Upp till kamp (see!! handlar om vänsterrörelsen i Gbg från 50-tale typ 30 år fram TROR jag) och så Teen Wolf of x. Heheheee.

http://picasion.com

Favoritband: Nää det är ju alldeles för svårt att svara på! Just nu lyssnar jag på Sibylle Baler i alla fall, fast det är ju inget band. Det är ju Sibylle.

Favoritlåt/ar: Mmmbop, It's Dancy Times



Favoritdjur: Jag tycker om många djur. Djur e bra.

Favoritmaträtt: Frukost 4-ever.

Vad gör dig arg: Dumskallar

picasion

hehe så himla preciserat ;););)

Vad gör dig glad: Skiiiogeeeen och hästar.

På fritiden burkar jag: Brodera, lyssna på ljudböcker å dricka te.

Men skulle också vilja: Spela piano, vara ute i skogen och bo nära mina kompizar så vi kan rajraj



Om fem år tror jag att jag: Lever studentliv å läser. Har eget place. Kanske bor i nåt mysigt kollektiv. Eller med nån jag e jättekär i. Och så tror jag att jag har blivit bättre på något pyssligt.

Jag skulle vilja vara bäst i världen på att: Förstå djur och kunna massa språk

Om jag vann 5 miljoner skulle jag: $$$$ Ge en del av det till min familj. Sen skulle jag lägga undan en del så jag slapp ta studielån och så skulle jag åka på Woofing-resor + shoppa för 5000kr på andrahand $$$$

Jag skulle vilja uppfinna: Något som man kunde spara sina minnen i och titta tillbaka och uppleva igen.

Ett pinsamt minne: Alla gånger man börjar skratta och snoret flyger ut, den går liksom inte att rädda haha

NU E KLOCKAN JÄTTEMYCKET!!!!! För faaaan Nora. Gonatt ☆ Ha d fint ☆







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar