Wow jahapp.

Hej bloggen

Händelsefaktorn på mitt liv just nu e knappt + - 0. Den ligger nog på - x7458945027540 (alltså jättemycket minus). Vad en nu menar med det liksom. Men jag menar sånt som jag tycker är kuligt och bubblande och spännande och intressant och oväntat å allt sånt.

Jag försöker ju ändå göra GÖRA grejer. Sånt som en ska. Fixa pass om en inte har, söka fler jobb, filosofera om framtiden och komma till goda insikter, åka ut på landet ect ect. MEN jag får panik!!!!!! VAD FAN SKA DET BLI AV MIG?? KOMMER DET ALLTID VARA SÅNHÄRA AXELRYCKSKÄNSLA OCH FETT MED RASTLÖSHET OCH BRIST PÅ SPÄNNING??!??!?

image

Svar nej.

MEN DET HJÄLPER JU INTE MIG NU, NU NÄR JAG KÄNNER SÅHÄR.

image

Sen kom jag på att det handlar om 4 månader dethära. Jag har ju valt att stanna här till årsskiftet, för att se till att nödvändigheter blir fixade, tid för tänkande och uppladdning för att sedan köra på. Så egentligen är läget ganska chillidill juuuu, arrrghhhh. Jag jobbar lite kvällar, kollar teater och resten av tiden kan jag ägna åt jovars - nödvändigheter MEN OXÅ vadfan jag vill!!!!! Problemet med detta då är att med too much time on my hand blir initiativsförmågan förlamad..... assååååååå. Vad e det men sånt egentligen? Måste skärpa mig. Ta mig i kragen å bara NNNNGGGGAAAAARGGGGHHHHH YEEEEE!!

image

Så detta inlägget gjorde ju all lite tydligare och jag kan ägna mig åt att brodera fina tavlor i lugnt å ro istället! För det var det jag kom in för att säga. Jag ska sticka till Panduro, fixa grejer och brodera nåt klokt å göra till en tavla. Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar