http://picasion.com
Sov till 11 idag fast jag hade kommit överens med mig själv att jag skulle vakna halv 9 idag. Men jag tänker att det e ok och att jag nog e lite hängigare än jag vill av snoret som flyttat in i min näsa. Så jag gick till konsum och handlade brakfrulle plus en toscabulle!!! Och påfyllning av Earl Grey teet. Asså nya grejern. Orginal som sören, så det var värt en selabratinn toast *skålar med er*

picasion
(Toscabullar)
Asså har en sån lust att göra en liten låt som skulle gå något i stil med I will never ever ever ever stop eating delicious food lala lulu wuuuuuuaaaaaaa åh nooooooooaaaaaahahaaaaa. Såatteeee....

Jag vill använda min lilla digitalkamera som jag fick för ett par år sen. Jag var bara så dum att när jag städade och slängde saker som vanligt så tyckte jag att sladden som man överför bilder med såg lika dan ut som alla andra. Så jag.. HAR KASTAT DEN........ ?!?!?!??! Men tycker en borde kunna köpa bara en sladd på Kjell & company eller nåt.

http://picasion.com/gl/26GI/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar