So hey I've been watching this Teen Wolf serie and it makes me wanna write in english wich dosnt make any sense at all, Im just like in that mood when Ive heard them wolves talked like that for 40 awesome minutasss. Nnnnnngggghhh, ska sluta skriva engelska men ojojoj jag har bara sett ett avsnitt men IM SÅ JÄVLA HOOKED. Vill bara yla upp i skyn hehe.

Fett bra idé att åka ut till pappa för att:

1. Lufsen är världens gladaste hund

2. Pappa lagade spegettisoppa

3. Det ska vara fint väder imorgon så jag kan gå ut å gå

4. Vi ska äta fisk imon!!! (jättejättegod middag som vi ätit sen vi var små)

5. Roligare med sälle

6. Jag fick en fin komplimang för luggen på väg hit som gjorde mig gla

7. Jag började titta på Teen Wolf (omgomg hoppas det håller i sig denna känsla)

Nu ska jag titta mer. Gonatt från här




(kvallen e på topp när gifmakerskillzen e detsamma höhöö)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar