Hejsan hoppsan lillebror

Sitter i köket, dricker te å äter kaka. Minns tillbaka. Näe. Det var en line. Men jag dricker te å äter kaka i alla fall!

Har varit i københavn, jobbat, ölat, dansat och vandrat en massa den senaste tiden. Annars har jag googlat efter syntar, bruna underlakan, kortklippta luggar, handlat vida byxor och gråtit till sista Twilight-filmen.

Idag har jag fikat med Nattis. Vi satt inne på det billiga fiket, åt frullemenyn + påtå och kanelbulle när det regnade utanför. Sen struntade vi i att det regnade, Nattis provade vida byxor och vi letade efter en Twilight-affisch till mig. Inte en enda rätt i hela stan. Så vi provade glasögon och sen cyklade jag hem och beställde DA PÖRFEKT AFFISCH och åt fiskpinnar med remouladsås.

Så nu håller jag tummarna för att jag inte blir bedragen och sätter upp min andra affisch som jag fick av den snälla SFBIO-killen som tröst och har skrapat samt satt upp den stora världskartan jag fick av Jållen i studentpresent. Tror det blir fint.

Ikväll planerar jag att städa klart mitt rum en gång för alla och sedan sitta uppe hela natten och brodera (har köpt grejer nu!!!). Ha d sålänge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar