Här kommer lite instagrambilder från mitt instagramspammande under Way out West-ruset.



Världens bästa tröja som en kompis till Augustas storasyster tryckt. En sån ligger på 1a plats på min villha-lista. 



Första konserten halv fyra på torsdagen. Vi hade druckit rödvin i regn och Crystal Fightres hade precis börjat och vi var glada för nu var allt igång.

Vi fick en dag i idylliskt solbad och solbadade på balkongen en morgon.

Jag å Ia som carpar lite diem i solen

Efter att ha vinkat hejdå till festivalområdet sista kvällen tog vi en buss med allsång till ett coolskabbigt ställe och bjöd varandra på ölrundor och dansade resten av natten.


Och så tog vi gulliga bilder i en fotoautomat! Men det var innan

Nu e jag i Malmököket igen och det är lite skönt fast jag hade kunnat ta tåget upp imorgon igen och reprisa. Det var fina augustidagar i götet. Å Håkan. Håkan var finast å Omar var dansigast. + Fina Ia å fina Augusta. Vi har lyssnat bra band, sovit på maddrasser, dansat, åkt spårvagn, ätit smålandsrullar, druckit rödvin å öl å kaffe å te å vi har haft det bra. 5 av 5 toasters. 1 av 5 på att vara själv hemma igen. Men nu ska jag sova och imorgon ska det regna och det kommer bli mysigt. Herrå! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar