Hehe ja, jag kom tillslut ut, cyklade till Emmaus och blev helt galen. Jag provade 1000 kläder och gick omkring i skor och kände och klämde. Jag tröstade alltså tristessen med konsumtion, precis som att saker blir roligare om jag har nåt kul att ta på mig.

Kändes bra då och känns så fortfarande (ruset sitter kvar) så jag botade skitmåndagen och köpte jättefina grejer hohohohohohoho. Vet ju att det bara är en kortvarig tillfredsställelse, lite som en chokladboll BOOM så kom sockerkicken och lika snabbt är den borta men gött vare idag i alla fall. 

Blommig å fin skitkort klänning. Fin att titta på, omöjlig att röra sig i utan att showa hela asset.

Detta kändes som en sån kläning som en ska ha fett mycket pusch-up i _____ t(-.-')t ______ + röda läppar + hatt + solbrillor + pärlhalsband så e man = med fancy-pancy-oldschoolbrud-mmkay. OBS bilden är ett fotomontage ha ha

Musse Pigg!!! :DDD

Sen köpte jag inget av detta på bild och mötte Jållen. Vi gjorde en kalas-sallad med blomkol, tofu, avocado, kikärtor, salta solrosfrön, sparris osv osv och folköl och film å mer solrosfrön. Å hele dagen har jag lyssnat på The Cardigans, ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar