I fredags tog jag studenten och min fantastiska familj och vänner fick mig att känna såhär under kvällen



(om det inte är en gif utan bara en stilla bild på en ledsen kille så är det fel haha, det ska vara mer men den har hackat sönderrrrr)

Dom kom med massor av fina gåvor å höll gråt-tal och jag bara



så nu e jag en worker och kan göra vad som faller mig in. Min känsla = fatta 0 + lite vind i magen. Dom säger att det är nu det börjar och det känns lite läskigt. Känns som att det är nån som driver med mig, som att nån snart drar tillbaka erbjudandet och bara HAHA gick du på den lätte, trodde du du skulle få göra vad du ville nu?? KOM HÄR MED DIG. Well, idag är en fin dag i alla fall, Tilda e hemma från Norge och hälsar på, det är sommar och jag lyssnar igenom låtarna som Jållen lagt in på mitt usb.

Här ligger jag, spana in ringbrännan.

HOJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar