Hej bloggen

Det har hänt massa kul och mycket är fint nu. Men jag omformaterade datorn idag och kämpade hsdfldslkdlkdfslänge med att lägga över SPECIELLA saker som jag ville spara och så ville jag verkligen ha kvar alla photoboothbilder för jag har (läs HADE *crycry*) 2834902 bilder sen 3 år tillbaka och det var det allra viktigaste och jag MISSADE att lägga över dom på hårddisken och nu är dom förevigt borta. Jag orkar knappt tycka det är tråkigt för det är så jävlafuckingskittråkigt. @!#%!!!!! VAFAAAAAN tekinken.

 Jag vill kasta ut min dator ur fönstret och skratta lotsasskratt jättehögt. 

Såhär känns det

Nu pratar vi aldrig mer om detta. Ok? Ja. Mmkay.

Annars känns det mesta såhär. Jag var på Stinas jättestora 20-årsfest i helgen. Hon bor på samma väg på landet som jag växte upp på när jag var liten. Det var precis som det ska vara när det är fest på landet. I ladan, mat, spexiga tal, snapsvisor och buggdans och så sover man över i bilar och delar på sängarna som finns. 

Sen kom fassi och hämtade och lagade soppa. Jag klappade vår glada fina Lufsen och bakissvamlade tills jag orkade traska till byns busstation och åka in till stan. På vägen fastnade jag i Dalby och fick sitta där ett tag å hänga.

Igår åkte vi några klassisar till Tivoli i Danmark, firade sista veckan som studenter och åkte karusell!!!!! och det killade skönt i magen. 5 av 5 toasters på karusellåk.

Efter det gick jag och Bella till Episode (där vill jag ha alltalltallt) och jag beklagade att jag inte har storlek 38 i skor istället för 39, så jag hade kunnat köpa domhär zuuupah cuuula skuuurna ye. Men jag jag köpte en färgglad kjol istället som jag kanske kan ha på Maltes student imorgon! (!!)

På min nedräknare står det nu 2 dagar kvar tills s t u d e n t e n och jag känner INGET. För en månad sen var jag i upplösningstillstånd bara av tanken på att det äntligen skulle vara min tur och nu e det för nära för att jag ska fatta. FATTAR NÅN?? Men jag pratade med mina dk-bor Vera, Elin å Lollo över skype och då blir jag lite pirrig i magen för dom e så goa. Hejsvej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar