3 påbörjade inlägg som jag inte publicerat. Kommit av mig och inte avslutat. Där har mest stått om mjukglassar och min Sex and the city-distraktion som jag sysselsätter mig med av olika anledningar. Jag har ätit världens bästa (på riktigt) hembakade pizza hos syster Rebecka och Gustav och jobbar på i tjollen.

Sitter och kioskar just nu men det är regn å blåst så jag läser en bra bok och har det fint. Ibland kommer stammisar och snällpratar. Oftast är det udda duos som bjuder varandra på glass och golfar. Det ska jag och Tilda oxå göra när vi blir äldre och tosiga har jag bestämt. Har oxå skaffat bloggappen (!!) så jag kan knappa små inlägg och citat närhelst jag får lust. Känns fett ägit he hee.

Längtar tills jag är hemma ikväll. Då ska jag skriva i min nya dagbok och måla lite om jag orkar. Känner att det finns en ro och känsla för det nuförtiden. Jag vet inte vart det kommer från. Kanske är det kramar. Kanske är det ron som äntligen har funnit sig efter skolans avslut. Kanske är det sommaren. Jag vet inte men bra känns det. Det är bra nu.

Sitter i gårdagens känsla efter en tågresa aldrig förr åkt och returresan som inte blev som planerad. Funderar på om det är ritaren eller gissaren som är skillad när man leker "vad-är-det-jag-ritar-på-din-rygg-leken" om den som blir ritad gissar rätt... Ibland är det inte djupare än så när en ser fundersam ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar