Work-that-mjukis-pose

Så-galet-det-kan-bli-posen

Hejsan svejsan. Idag har det varit mjukis för hela slanten. Har kollat på dokumentärer, lyssnat på radio och läst bloggar. Funderat ganska mycket också.

T.ex:
- Vad jag skulle vilja ha en supersnäll hund och världens tokigaste men gosigaste katt. Så kunde jag klappa dom, cykla ut i skogen på utflykter och göra roliga vines med dom hela dagarna. 

- Skulle det bli fint och härligt om jag bodde i en liten stuga precis som jag föreställer mig?

- Varför är min mens försvunnen? (Nej det ligger inget barn magen)

- Varför dricker en alkohol egentligen? Alltså egentligen EGENTLIGEN, fattar ni? Visst tycker jag det är gott med bärs och ibland är det kul att bara bli mjuk i kroppen. Men även fast jag inte ligger över toan hela nästa dag så blir jag mentalt dum i huvvet typ såhär

och jag vet inte alltså. Denhär har jag funderat på länge men fortfarande inte kommit fram till något bra svar. Behöver mer tid.

- Vart kommer min plötsliga Abba, Bo Sundström, Carola (?!?!?!), Ted Gärdestad och Cornelius Vreeswijk kärlek från? Ok, kärlek för Carola är kanske lite att ta i. Men dom har alla en sån trallig musik och ganska så ofta mysiga texter. Vissa är bara sådär smörigt klyschiga så man bara vill skriksjunga med i ren extas! heh.............. Andra är bara jävligt bra, på riktigt. Som THANK YOU FOR THE MUSIC eller Säg mig var du står eller Jag ville slå dig med häpnad ELLER Satelit, bra grejer ♡

- Vilka många bra feministbrudar det finns där ute i cyberspace som tar upp så många viktiga och bra debatter. Hanapee, monkinodraw, Majken å många många fler som jag inte känner till. Jag blir ledsen av många saker som tas upp, för vissa saker är så chockerande och ledsamma, men samtidigt blir jag inspirerad och stärkt ♀♂

- TVÅ VECKOR KVAR I SKOLAN!!!!!!

- Kramar e fan nåt av det bästa. Här kommer en lista på topp 7 saker i livet utan inbördes ordning:
  • mat
  • kramar
  • hästar
  • musik
  • sånna jag tycker om, tycker om
  • skogen
  • solen

- Näääääääääääääär??? *fnissar*

GONATT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar