Tjäna bloggen å anonyma readers

Förra veckan dissekerade jag sönder meningen med livet i ett hettsigt och roligt samtal en natt. Jag fick alldeles för breda vyer och gick vilse. Metaforiskt talat. Sen gick jag och ojade mig i några dagar och vad jag hade gett mig in på tills min mamma äntligen kom hem å räddade mig och sa att ibland blir det så, det är inte farligt. Efter det blev allt sakta bättre och det gick upp för mig att jag har fyra veckor kvar i skolan och då började jag vältra mig i svettningar och panik över det. Inte för att jag är oberedd att sluta, HAH jag e så redo man kan bliii släpp mig fiiiii, men för att det är ju en del att NAILA innan jag kan hånflabba åt skolans jävliga år. Åååååååååååååå hihihihohohohoh jag längtar så jag svimmar.

Så i helgen stannade jag hemma och bojkottade bärs å ungänge och studerade samt grät en skvätt av ångest och öppnade mina fina oanvända akvareller som jag fick i födelsedagspresent. Summan av allt = det var en ganska så fin helg after all. Kanske för att detta var en fin söndag, kanske inte. Jag kom nyss hem från Jållen. Vi kollade på min nya favvofilm. En baserad på Woodstock. Jag blev helt fnissig å varm i kroppen och vill bara vara med. Hänga med. Vara i solen och regnet och dansa och sprida fred, fan vad fint lix. Det ska nog bli bra dethär. Så känns det nu i alla fall. Nu ska jag studastudastuda till och med torsdag för sen ska jag semestra till mina kompizar i dk. Flytta in hos dom lite å bara ha det. Det förtjarnar jag. Let's selebrate the spring!!!

Jag har inte mycket bilder att komma med med tanke på händelsefaktorn på mitt liv just nu. Men lyssna på denhär ---> GO LÅT

Nu ska jag sova gött. Hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar