create gif

Idag har jag varit barbent i majtisdagen wuuuuuu. Vinden kittlade skönt i benfjunen när jag cyklade genom stan. 

Och jag har tvingat Berra att sitta kvar med mig hela dagarna i skolan så vi har pluggat å ätit kakor å glass och jag har gjort klart en jäkla massa grejer och NK-provet är gjort och det e så sköööööööönt så ni fattar inte. Nu ere näästan bara matte vart enda lediga minut i två veckor till, kom igen dåååå. 

Något mer jag har att tillägga? Jag vill ha ett par Juju-skor. Jag längtar tills helgen. Mina naglar ser ut som My Little Pony-hovar (JÄTTEfinna om jag får säga det själv). Jag saknar mina kompisar. Nu ska jag sova. Värmländska är fint, det räcker med att just Du pratar så så kan vi bli ihopa, hångel-tvångel. Nä, nu vare inge mer. Hajpo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar