http://picasion.com/i/1TEk6/






















Idag behövde Kamila-kool hjälp för ett fotoprojekt . Det skulle egentligen vara på tema gult men vi ballade ur och blev "tumbliga" och köpte sockervad, hängde på karusellstängsel och jag såg mindre glad ut. Vi var runt Folkets Park och jag har nog aldrig varit med om så många skönisar och skummisar och fullisar och snällisar och nifikensar på samma dag i hela mitt liv. Sånt blir jag glad av. Det bästa var nog den lilla flickan som cyklade förbi och sa fin frilla åt min rosa lugg och sockervadden.

När jag kom hem tyckte mossi att jag såg ut som en My Little Pony med min rosa lugg och glitter i ansiktet och att så borde jag ha det på studenten min. Kanske ändå!

PLUS att jag har hittat mitt kaninhalsband igen. FET WIN!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar