gifs

Tröttdimman fortsätter och jag lyssnar på Nordpolen och tänker att det är ju lite olägligt att jag ska passa barnen på fredag så jag inte kan gå och se honom spela på Babel för hundra kronor. HUNDRA!!!!! E det nån som fattar??!? Musiken e lite knasig och jag har inte bestämt mig än men jag tror jag gillar den. Jajaja livet e en bitch och sen dör man. Lols, skoja för fan. Tur att barnen är så snälla och att vi kan dansa till "What makes you beatiful" med Let's  dance-spelet ist!!!

Ååå jo jag tycker om musiken. Här e lite låtar
Oh oh
Försöker dölja
Har inte tid
Skimret

















Och här ett av de bästa klippen i världshistorien. Han e så ägig som bara skiter i deras idiotkommentarer. Liksom bara för att han inte är full of himself! Man får ju faktiskt välja själv vad man vill svara på och inte svara på. Fett med creds till Pelle och bajs på korkad översittarmedia *klappar händerna* (ps. en känslosvallande dag idag heh ds.)

edit: Okej det kanske inte är det bästa klippet i historien eftersom att jag tycker dom är så jävla dumma. Men jag tycker att han e fin och mänsklig och cool som inte lallar med i deras skit liksom. Ja precis så.




















Ocheee jag har inte järnbrist det kan man se på den röda färgen i ögonen tydligen. Det sa skolsköterskan, så det är ju toppen å kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar