Så kom Tilda äntligen hem till Lund lite och gav energi och värme i kroppen. När jag kom dit på lördag kväll låg dom alla i en enorm säng med täcken å kuddar, Lo, Birgitta och Tilda. Så jag kröp ner å göttade åt hur simpelt det kan vara att vara med sånna peeps som man tycker så mycket om. Mmmmm, fint.







































Laga mat. Äta matLolo å Tilda i kökeeeee







































Fixar frulle







































Bara dokumenterar. HON SITTER I SOFFAN liksom HON E HÄR HEMMA + goaste limpan!!







































Har gosat i sängä!

create animated gif


Crazygirl showes her moves + packar sommarkläder för sommaroslo







































Sen var det dags för kalasbyxorna å 20års-kalas







































Det traditionella griskortet som har gjorts genom åren gjordes. Nu uppgraderat till 3D






























Det blev tekalas






























Linn, Augusta och Johanna kom oxå. Där satt vi länge å pratade och grät lite. Dom e goa dom







































Och detHÄR var gott hehehe







































Sen var det slut på lov, oslovisit och kalas och jag trösthängde lite på ett trevligt loppisställe på en hörna nära mig. Där jobbar en mysig tant och man kan prova tröjor för 10 å 20 kronor.







































Supahgirl, fuckyez







































Denhär hade jag köpt om det inte snart är vår och man är jävligt trött på massa många kläder på samtidigt!!!







































Så jag köpte denhär







































Hängde med en badboy







































Och fingrade lite på denhär roliga medans jag stod och lyssnade på en klumpig halvmärklig gammal man försökte så på något som kunde liknas vid flört med den mysiga tanten. Hon var riktig girlpower kan jag tala om!







































En hårfön i barbieformat låg på ett bord. Sen kom en ambulans och hämtade upp en cyklist som blivit påkörd utanför och då tänkte jag att man borde fan mogna och skaffa sig en cykelhjälm egentligen. Och så tänkte jag att man ska cykla försiktigt oxå, fy asså. Hoppas det inte var allvarligt och cykla försiktigt folkes. Fred ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar