Assåååå heeej. Jag e inne i en lite skapa-rutiner-mood och jag märker att om jag knåpar för mycket på inlägg hit så fastnar jag här in da cyperspace och ba surfar och gör playlist efter playlist och glömmer allt annat så jag försöker hitta balansen. Det är dagens lärdom, på många plan. I ALLA FALL, eftersom det är hit jag drar när jag vill ventilera sånt som intresserar mig så kände jag bara att guuuuuuu vad många inspirerande människor det finns där ute, ermergheeeerdddd. Jag blir så glad! Och jag blir jättejätteglad av att Elin och Felicia kommer till mig imorgon och dricker öl och vin och för att jag är ledig imorgon och för att det är fredag och jag blir glad av att jobba på Operan.

Ja fan, fint livä känns idag. Det känns jag-vill-lyssna-på-musikalballader och ba MM-MMM-MMMM. Fasen vad jag skulle vilja ha en nice snapshot-kamera. Asså typ en systemkamera ja, fast en så liten som möjligt fast den ska låta sådär sccchkli nivet. Så man kan fånga en person MITT i det dom gör istället för att man ba stiiiiilllaaaa, snaaart tar den. Oooohohoho heheheh jajaaa okej nuununununu som det är med digitalkameror så blir det helt stelt och inte in the moment och fruktansvärt med blixt och helt rött utan. Jag vill ju så mycket och nu önskar jag att jag kunde ta fantastiska bilder på saker och människor jag tycker om. Kanske kan önska i studentpresent??? Ja!






Varför var jag för liten för att se Kristina från Duvemåla? Ååå vad dom sjunger

Gonatt☆


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar