Om man hade en sån lite större locktång asså. Ååå vad jag skulle locka mitt hår och inte ha något liv längre

En ljusblå och en gul + orange tankjo



Tavi!! cool cool cool


Tavi igen. Tänk om man kunde sporta dom glasögonen. Eller frisyrerna för den delen.

Who R U???


Hade alla lockigt hår på 50-talet elle? Come do my hair plz. 



Moonrise Kingdom, på top 10 av bästa filmer. Suzy och hennes blå ögonskugga fo sho.

Ringt bra samtal idag. Åkt viktiga bussturer. Förebyggt sovrutiner men INTE RÄKNAT MATTE. Alltså den lighta versionen av panik och den grovt omotiverade känsla som planterat sig någonstans mellan mage och hjärna på senaste måste utplånas. Och en helt annan sak! Jag ska börja skriva 3 saker varje dag som varit bra. Så om det "bara" varit "jag åt en kanelbulle idag", eller... "det var schnitzel i skolan idag". Okej nu känner jag att allt bara handlar om mat här men det är bara för att det ligger i min intressezon och gör mig glad. Man kan ju skriva om basketbollar med liksom ni fattar grejen. 
Matte nu, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar