Idag skiner solen å det e skitgött precis som majoriteten av resten av svea rike oxå noterat. Den e på allas läppar "THE MOTHERFUCKING SUN". Och jag ba va? Vad e sol? Sen kom jag ihåååg ju, den e varm å mjuk å ljus å alldels alldeles underbar. Så jag bara langade smajlet till datorn såhär


Sen tog jag på mig brallorna jag köpte på humana för nåt år sen en vår och våra mig lite i dom




















Å lite till. Dom e lite kortare där nere. Sådär 80's så man kan ha roliga strumpor som sticker upp.




















Sen satte jag på vinterjackan (å allt detdär som jag en dag ska BRÄNNA PÅ BÅL och skratta högt och elakt åt) och så skulle jag möta Eira Italiano och äta massa pasta på kvartersrestaurangen. Toppade med citronglass. Alltså citronsmak på grejä e bravo bravo *pussar mina fingertoppar*. 

Resten av dagen har jag varit ute i parken med min syster Matilda. Det bästa var nog när vi satt på en bänk och ett av två lekande barn en bit bort gråter jättestörigt och min syster säger "kan det inte bara sluta gråta annars går jag bort å får tyst på det" (en aning censurerad version) . Sen kommer barnen glada igen springande mot oss och så visar det sig vara en annan av mina systrars barn, haha.

Och nu har jag nästan fått ett anfall för jag fattar inte hur man lägger upp bilder och får in texten rätt. nnnnnnnghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lökfjgfödfgjödfglj

Tjaa /BÄSTA MOSTERN IN THA WORLD ✌


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar